Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dus ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als er iets mis is, horen we dat graag zodat we de fout zo snel en correct mogelijk kunnen herstellen. We stellen je bestelling heel zorgvuldig voor je samen. Maar we vragen je ook om je order meteen na ontvangst goed te controleren. Wijkt er iets af? Neem dan meteen contact op. Zo kom jij als je aan de slag gaat niet voor verrassingen te staan en kunnen wij een foutje meteen voor je oplossen!

  • Controleer of er tijdens het transport niets is beschadigd.
  • Check aan de hand van de pakbon zorgvuldig of je bestelling compleet is.
  • Controleer of je de juiste kleur hebt ontvangen. De kleur in de emmers komt overeen met de uiteindelijke kleur (de kleur wordt tijdens het drogen een heel klein beetje donkerder).

Ontbreekt er iets? Wijkt er iets af? Of twijfel je aan de hoeveelheden en/of de kleur? Neem meteen contact op! Mail ons op webshop@verbau.nl of bel +31 (0) 418 84 22 25.

Je reclamatie over een onvolledige of onjuiste bestelling kun je indienen tot maximaal 2 weken nadat je je bestelling hebt ontvangen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.